.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمله تند حمید رسایی به علی مطهری

نماینده تهران در مجلس در واکنش به نامه علی مطهری به آیت الله جنتی، نگارنده نامه را فاقد منطق و تعادل دانست، و اضافه کرد حرکات فعلی آقای مطهری در دعوت از هاشمی برای شرکت در انتخابات نشانه عدم تعادل و نگاه سطحی به مسائل کلان است.
 
به گزارش شمال نیوز حمید رسایی در گفتگویی با فارس، گفت: آقای مطهری در سال 84 در مکاتباتی با آقای هاشمی رفسنجانی وی را فاقد صلاحیت کاندیداتوری می‌دانست و از او خواسته بود به خاطر وضعیت خانوادگی و فرزندانش و همچنین سیاست‌های دوران سازندگی کاندیدا نشود؛ عجیب است که امروز که فزندان هاشمی، یکی در زندان و دیگری به اتهامات امنیتی و مالی دستگیر شده، اما وی دنبال کاندیداتوری هاشمی است.

رسایی ادامه داد: امروز می‌بینیم که آقای مطهری قصد دارد برخلاف نظر قبلی خود با آقای هاشمی دیدار انتخاباتی داشته باشد که این حرکت حکایت از ناپختگی و عدم تعادل و نگاه مقطعی و سطحی به مسائل کلان دارد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: در حالیکه سران فتنه قبول دارند در جریان انتخابات 88 تندروی کرده و همسو با دشمن گام برداشتند آقای مطهری در نامه خود به آقای جنتی تأکید دارد: افرادی چون موسوی و کروبی باید بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

رسایی افزود: سران فتنه صراحتاً با تشکیک در قانون اساسی و حتی ولایت فقیه اعلام کردند ولایت فقیه را قبول ندارند. و این رد کردن صریح مهمترین شرایط کاندیداتوری اشخاص است.

وی در پاسخ به سؤالی، در خصوص زمان دیدار علی مطهری با اکبر هاشمی رفسنجانی گفت که نماینده مذکور قصد دارد فردا به همراه برخی اعضای فراکسیون رهروان ولایت با هاشمی رفسنجانی دیدار و از او برای حضور در انتخابات آینده دعوت کند.

رسایی در پایان با اشاره به مواضع علی مطهری گفت که پس از نهی صریح مقام معظم رهبری از پی‌گیری طرح سؤال از رئیس‌جمهور، مطهری در نطق خود  اعلام کرد که بر طرح سؤال از رئیس‌جمهور تاکید دارد. من به دوستان رهروان ولایت گفتم تکلیف خود را با او روشن کنند اما آنها تا کنون چنین کاری نکرده‌اند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

پیمان 26 آذر 1391
درود بر شهامت و صداقت آقای مطهری، ایشان در حال حاضر نیز درست تشخیص داده اند که گره مشکلات کشور به دست هاشمی باز می شود.
محمد محمدی 26 آذر 1391
آقای وکیل الدوله ملت هم شما را خوب می شناسند هم آقای مطهری را ،خجالت بکشید،خودرا فیلسوف دهر می دانید ودیگران را فاقد تعادل،البته به کار بردن این عبارت فقط وفقط درشان تو است وبس.....،سواد که الحمد الله ندارید یک چیز دارید آنهم روی زیاد.....
حسن 27 آذر 1391
آقای نمیدونم چی حرف حساب که پرخاش نداره بی بصیرتی علی مطهری برهمگان روشن است آقای رسایی مستندحرف زده است ازموضعگیریهای علیخان مطهری استنادکرده است
جواد محمدی 27 آذر 1391
مرد حسابی اصلا اگر آقای رسایی بصیرت می داشت وبه آن معتقد بود به رای دادگاه ویژه روحانیت قم تمکین وبرای اجرای حکم مذکور خودرا آماده می کرد.بصیرت واژگانی که بعضی مثل امثال این آقا فقط برای کوبیدن دیگران وسوئ استفاده از کلمات است .وبس.میدانم برای حرف نا حسابی عکس اعمل چیست بفرمایئد.
اریا شمس 27 آذر 1391
سلام بر فرزمند برومند شهید مطهری. درود بر ذخیره انقلاب حضرت آیت الله هاشمی همانی که او زنده است انقلاب زنده است .و سلامتی جناب رسایی این نماینده وکیل الدوله و طول عمر برای ایشان تا بداند مردم پشت انقلتب و فرزندان و رهبران انقلابشان هستند و حامی یاران انقلابند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.